Συχνές Ερωτήσεις
Ερωτήματα για θέματα Διαδικασιών
Για την συμμετοχή σε Εξ Αποστάσεως πρόγραμμα σπουδών απαιτούνται από τον υποψήφιο να έχει γνώσεις εξειδικευμένου χαρακτήρα;
Για την φοίτηση σας στα εξ αποστάσεως προγράμματα σπουδών του Πανεπιστημίου Philips δεν απαιτείται να υπάρχουν προηγμένες γνώσεις τεχνολογίας αλλά απαιτούνται μόνο τα παρακάτω:
- Laptop ή σταθερό υπολογιστή με ηχεία, κάμερα και μικρόφωνο για τις τηλεδιασκέψεις
- Ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο τουλάχιστον 4Μbps
- Γνώση βασικών δεξιοτήτων χειρισμού υπολογιστή (Word, Excel, Power Point, Internet, Email)
- Γνώση πλοήγησης στο διαδίκτυο
Οι κωδικοί πρόσβασης για το πρόγραμμα πως εκδίδονται και πότε μπορώ να του λάβω;
Το Γραφείο Εισδοχής με την ολοκλήρωση των διαδικασιών που αφορά την εγγραφή του Φοιτητή αποστέλλει είτε μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο του φοιτητή είτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δήλωσε κατά την αίτηση του, τους προσωπικούς του κωδικούς για την σύνδεση του στην Πλατφόρμα Moodle. Εάν κάποιος φοιτητής δεν λάβει μέχρι την έναρξη της εβδομάδας προσαρμογής τους προσωπικούς του κωδικούς θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Υπηρεσία Σπουδών Φοιτητικής Μέριμνας ή τον Ακαδημαϊκό Σύμβουλο Σπουδών του.
Ποια η χρήση των κωδικών πρόσβασης;
Oι κωδικοί αυτοί είναι κοινοί για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Philips καθώς και για το ακαδημαϊκό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο – email. Επομένως είναι πολύ σημαντικό να έχει δηλωθεί ορθά τόσο το προσωπικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του εκάστοτε φοιτητή όσο και το κινητό του τηλέφωνο στην αίτηση εισδοχής για να μπορεί να λαμβάνει και τυχόν άλλες ενημερώσεις. Μετά την απόκτηση των κωδικών το πανεπιστήμιο ότι θέλει να επικοινωνήσει με τον φοιτητή θα το αποστέλλει αποκλειστικά στο ακαδημαϊκό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και μόνο για αυτό και είναι απαραίτητο τουλάχιστον μια φορά ημερησίως να το ελέγχει για νέα μηνύματα καθ’ όλη την διάρκεια της φοίτησης του στο Πανεπιστήμιο Philips.
Πως επιλέγω μαθήματα και πως εγγράφομαι σε αυτά;
Για να επιλέξεις μαθήματα θα πρέπει να μελετήσεις επαρκώς την δομή του προγράμματος σπουδών που έχεις επιλέξει. Η δομή του κάθε προγράμματος είναι αναρτημένη με την ανάλυση του κάθε μαθήματος στις επίσημες ιστοσελίδες του Πανεπιστημίου www.philipsuni.gr και www.philipsuni.ac.cy όπου πέραν της δομής θα δεις και την ανάλυση των μαθημάτων σου. Ακόμη, η δήλωση των μαθημάτων γίνεται μέσα στην Πλατφόρμα Moodle όπου ακολουθείς τις οδηγίες που είναι αναρτημένες. Εάν έχεις επιλέξει ως τρόπο παρακολούθησης την πλήρη φοίτηση και το πρόγραμμα δεν έχει επιλεγόμενα μαθήματα τότε αυτά προστίθενται αυτόματα και δεν απαιτείται να γίνει δήλωση μαθημάτων. Για κάθε απορία μπορείς να επικοινωνήσεις με τον Ακαδημαϊκό Σύμβουλο Σπουδών που σου έχει ανατεθεί ώστε να σε κατευθύνει. Η εγγραφή σου στα μαθήματα γίνεται από το Γραφείο Εισδοχής και εσύ απλά κάνεις αποδοχή την δήλωση των μαθημάτων σου στην Πλατφόρμα Moodle.
Πως μπορώ να αλλάξω ένα μάθημα ή από Πλήρη Φοίτηση να έχω Μερική Φοίτηση; Τι ισχύει σε αυτή την περίπτωση;
Για να αλλάξεις κάποιο μάθημα ή να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις αλλάζοντας ουσιαστικά τον τρόπο παρακολούθησης σου από Πλήρη σε Μερική ή και το αντίστροφο, ακολουθείται ο εσωτερικός κανονισμός του Πανεπιστημίου Philips. Ειδικότερα, οι φοιτητές τόσο των συμβατικών όσο και των εξ αποστάσεως μαθημάτων, μπορούν να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν μαθήματα από το εκάστοτε τρέχων ακαδημαϊκό εξάμηνο σπουδών εντός τριών εβδομάδων από την έναρξη των μαθημάτων (Βλέπε Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο). Σε περίπτωση που παρέλθει το εν λόγω χρονικό διάστημα, οι φοιτητές δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν αλλαγή στα δηλωμένα του μαθήματα, παρά μόνο κατόπιν σχετικής αδείας από την Υπηρεσία Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας, καταθέτοντας γραπτώς το αίτημα προσκομίζοντας τα δικαιολογητικά, σε περίπτωση που ζητηθούν. Σε περίπτωση αφαίρεσης ή πρόσθεσης μαθήματος, θα υπάρχει και αναλογική χρέωση για το υπόλοιπο των διδάκτρων που θα πρέπει να καταβάλλει στο Πανεπιστήμιο για το τρέχων εξάμηνο φοίτησης. Τα δηλούμενα μαθήματα δεν μπορούν να ξεπερνούν τα 30 ECTS ανά εξάμηνο και δεν μπορούν να είναι λιγότερα από 10 ECTS.
Εάν επιθυμώ να διακόψω οριστικά το πρόγραμμα σπουδών μου τι πρέπει να κάνω; Τι ισχύει σε αυτή την περίπτωση;
Για ολική αποχώρηση από το πρόγραμμα σπουδών, οι φοιτητές θα πρέπει να καταθέσουν έγκαιρα το συμπληρωμένο έντυπο Δήλωση Αποχώρησης (withdrawal form) στην Υπηρεσία Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας. Χωρίς την κατάθεση του συμπληρωμένου εντύπου Δήλωσης Αποχώρησης μαζί με όλα τα επίσημα δικαιολογητικά (ιατρικό πιστοποιητικό κ.τ.λ..), το πρόγραμμα θα εξακολουθεί να λογίζεται ως ενεργό πρόγραμμα σπουδών στους φοιτητές, επιφέροντας τις αντίστοιχες χρεώσεις. Το Έντυπο – Δήλωση Αποχώρησης θα εξεταστεί από την Υπηρεσία Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας και ανάλογα με την ημερομηνία που οι φοιτητές επιθυμούν να αποχωρήσουν, θα υπάρχει και αναλογική χρέωση για το υπόλοιπο των διδάκτρων που θα πρέπει να καταβάλλουν στο Πανεπιστήμιο. Σε περίπτωση που οι φοιτητές έχουν καταβάλλει μεγαλύτερο ποσό από αυτό που αναλογούσε, τότε επιστρέφεται το κατ’ αναλογία ποσοστό διδάκτρων για τους συνολικούς μήνες φοίτησης του εκάστοτε προγράμματος. Ο μήνας υποβολής του Εντύπου Αποχώρησης υπολογίζεται ως συμπληρωμένος μήνας και το υπόλοιπο των διδάκτρων που θα προκύψει θα πρέπει να καταβληθεί εντός 15ημερών από την ημερομηνία αποστολής του τελικού καταβλητέου ποσού διδάκτρων. Το ποσό της προκαταβολής έναντι διδάκτρων δεν επιστρέφεται καθότι οι φοιτητές με την εγγραφή τους δεσμεύουν τις θέσεις.
Πως μπορώ να επικυρώσω-πιστοποιήσω τα δικαιολογητικά που καταθέτω για την εγγραφή μου;
Ένας φοιτητής για να γίνει αποδεκτός σε οποιοδήποτε πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Philips θα πρέπει μαζί με την αίτηση εισδοχής του να καταθέσει και μια σειρά από επικυρωμένα-πιστοποιημένα δικαιολογητικά. Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται κατά περίπτωση στέλνονται στον υποψήφιο μαζί με την συμπληρωμένη αίτηση εισδοχής από το Γραφείο Εισδοχής. Ο υποψήφιος θα πρέπει να υπογράψει την αίτηση εισδοχής που περιλαμβάνει ταυτόχρονα και την υπεύθυνη δήλωση της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986 όπου δηλώνει ότι τα ακαδημαϊκά προσόντα που κατέθεσε στο Πανεπιστήμιο Philips κατά την εγγραφή του όπου βάσει αυτών έγινε δεκτός/ή σε Πρόγραμμα Σπουδών της επιλογής του είναι γνήσια αντίγραφα των πρωτοτύπων που έχει και αποδέχεται ότι, σε περίπτωση που το Πανεπιστήμιο κατά τον έλεγχο εγκυρότητας των εγγράφων προηγούμενων προσόντων διαπιστώσει ότι δεν είναι έγκυρα, δεν ισχύουν ή είναι πλαστά τότε διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης του Προπτυχιακού, Μεταπτυχιακού ή Διδακτορικού τίτλου σπουδών που του έχει απονεμηθεί. Η επικύρωση-πιστοποίηση, ψηφιακή βεβαίωση των εγγράφων πρέπει να γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr στον παρακάτω σύνδεσμο : gov.gr
(Σημείωση : Για την σύνδεση σου απαιτούνται κωδικοί taxis net ή τραπεζικού φορέα)
O τίτλος σπουδών που θα αποκτηθεί με εξ αποστάσεως φοίτηση έχει την ίδια ισχύ, ισοτιμία και αναγνώριση με τους τίτλους σπουδών που αποκτά κάποιος με δια ζώσης φοίτηση;
Σαφέστατα, όλοι οι Τίτλοι Σπουδών είτε Δια Ζώσης είτε Εξ Αποστάσεως που απονέμονται από το Πανεπιστήμιο Philips έχουν τη αναγνωρισιμότητα και ισχύ και παρέχουν στον απόφοιτο τα ίδια ακαδημαϊκά και επαγγελματικά δικαιώματα. Ο Διαπανεπιστημιακός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.), με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του στις 3 Δεκεμβρίου 2021, αναγνώρισε το Πανεπιστήμιο Philips ως Ομοταγές προς τα Ελληνικά Πανεπιστήμια . Ως εκ τούτου, το Philips ως πανεπιστήμιο, και οι τίτλοι σπουδών που απονέμει (Πτυχία, Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά) τυγχάνουν της ίδιας αναγνώρισης στην Ελλάδα όπως και τα Ελληνικά Πανεπιστήμια της ημεδαπής. Σχετικά με τα Εξ Αποστάσεως προγράμματα αυτά, πέραν του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. είναι αξιολογημένα και πιστοποιημένα από το Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ανώτερης Εκπαίδευσης (ΔΙ.Π.Α.Ε.) της Κυπριακής Δημοκρατίας. Τέλος είναι αναγνωρισμένα όλα τα προγράμματα μας και από το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, και το Κυπριακό Συμβούλιο Αναγνώρισης Τίτλων Σπουδών (ΚΥΣΑΤΣ).
Στα Εξ Αποστάσεως Προγράμματα Σπουδών η φυσική μου παρουσία είναι απαραίτητη;
Όχι στα Εξ Αποστάσεως Προγράμματα δεν απαιτείται καμία φυσικής σας παρουσία στο χώρο του Πανεπιστημίου, όλη η διαδικασία της μάθησης γίνεται ηλεκτρονικά μέσα από την Πλατφόρμα Moodle που το πανεπιστήμιο και οι τεχνικές του υπηρεσίες έχουν αναπτύξει. Αυτό, όμως δεν σημαίνει ότι αν κάποια στιγμή επιθυμείτε να έρθετε σε διαπροσωπική επαφή με το Διοικητικό και Ακαδημαϊκό προσωπικό ότι απαγορεύεται. Κάθε φοιτητής μας είναι ευπρόσδεκτος στις εγκαταστάσεις μας στην Κύπρο ώστε να τον γνωρίσουμε και από κοντά, παρ’ όλα αυτά η όλη διαδικασία φοίτησης μπορεί να πραγματοποιηθεί με τα πλέον αξιόπιστα τεχνολογικά μέσα με σύγχρονο και ασύγχρονο τρόπο. Οι εξετάσεις βάσει νομοθεσίας στα εξ αποστάσεως προγράμματα γίνονται αποκλειστικά με χρήση τεχνολογικών μέσων και εξ αποστάσεως αλλά εκεί θα πρέπει υποχρεωτικά να είστε σε σύγχρονη σύνδεση.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω για να λάβω κάποια βεβαίωση από το Πανεπιστήμιο;
Αν κάποιος φοιτητής χρειάζεται μια βεβαίωση για προσωπική χρήση θα πρέπει να κάνει είσοδο στην Πλατφόρμα Moodle και από το κεντρικό μενού να επιλέξει τις «Υπηρεσίες Φοιτητή», εκεί θα συμπληρώσει την φόρμα με την οποία μπορεί να αιτηθεί μια από τις παρακάτω βεβαιώσεις, Πιστοποιητικά ή και αιτήματα :
- Βεβαίωση Φοίτησης (Δεν απαιτείται παράβολο – Δωρεάν Έκδοση)
- Βεβαίωση Συμμετοχής στην Εξεταστική (Δεν απαιτείται παράβολο – Δωρεάν Έκδοση)
- Αντίγραφο Πτυχίου (Δωρεάν Αρχική Έκδοση για κάθε Επανέκδοση απαιτείται παράβολο 50,00 €)
- Πιστοποιητικό Αναλυτικής Βαθμολογίας (Δωρεάν Αρχική Έκδοση για κάθε Επανέκδοση απαιτείται παράβολο 25,00 €)
- Αντίγραφο Πτυχίου με Αναλυτική και Θεώρηση Apostille (Απαιτείται παράβολο 75,00 €)
- Ερώτηση Υπολοίπου Διδάκτρων
- Αίτηση συμμετοχής στην τελετή αποφοίτησης (Θα ενημερωθείτε αντίστοιχα για το παράβολο συμμετοχής)
- Αίτηση συμμετοχής σε επαναληπτική εξεταστική (Απαιτείται παράβολο 80,00 € εκτός αν υπόκειται σε εξαίρεση)
Την βεβαίωση εντός 48 ωρών (εξαιρούνται τα σαββατοκύριακα) την λαμβάνει στο Ακαδημαϊκό του Email. Για τα πιστοποιητικά και τα λοιπά αιτήματα ενημερώνεται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Η συμμετοχή μου στην τελική αποφοίτηση είναι υποχρεωτική;
Η τελετή αποφοίτησης διενεργείται 1 φορά ανά ακαδημαϊκό έτος, μετά το πέρας του εαρινού εξαμήνου και την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Η ακριβής ημερομηνία της τελετής αποφοίτησης ανακοινώνεται συνήθως εντός του Μαΐου. Σε περίπτωση που θέλει κάποιος να παραστεί, θα πρέπει στην Πλατφόρμα Moodle και από το κεντρικό μενού να επιλέξει τις «Υπηρεσίες Φοιτητή» και από εκεί να συμπληρώσει την Αίτησης συμμετοχής στην τελετή αποφοίτησης. Πριν την συμπλήρωση της αίτησης ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να λάβει υπόψη του τι απαιτείται για την συμμετοχή του και το κόστος όπως αυτά είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου.
Ερωτήματα για θέματα σχετικά με την Πλατφόρμα Moodle
Ποια είναι η Χρήση της Πλατφόρμας Moodle;
Η Πλατφόρμα Moodle είναι η πλατφόρμα στην οποία ο φοιτητής έχει πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος σπουδών που παρακολουθεί. Το υλικό είναι αναρτημένο στην πλατφόρμα ασύγχρονα και ο φοιτητής μπορεί να διαβάσει όποια στιγμή επιθυμεί. Ακόμη, μέσα από την πλατφόρμα Moodle έχει πρόσβαση στις τηλεδιασκέψεις του, στα καθήκοντα της συνεχούς αξιολόγησης, στην υπηρεσίες φοιτητών, στο ακαδημαϊκό του email κ.α. , αποτελώντας ουσιαστικά το βασικό εργαλείο για την εξ αποστάσεως παρακολούθηση του προγράμματος του.
Πως θα μάθω να χρησιμοποιώ την Πλατφόρμα Moodle; Ποιος είναι ο ρόλος του μαθήματος DL-PHIL100;
Το μάθημα DL-PHIL100, αποτελεί ουσιαστικά έναν οδηγό για την επιτυχή έκβαση της εξ αποστάσεως μάθησης. Δεν είναι μάθημα αλλά εκεί θα εντοπίσει ο φοιτητής όλες τις διαδικασίες και τους κανονισμούς που διέπουν το πανεπιστήμιο και το πρόγραμμα σπουδών που παρακολουθεί. Είναι σημαντικό τόσο πριν όσο και κατά την φοίτηση του να το συμβουλεύεται για να λύνει κάθε απορία που θα προκύπτει με διαδικασίες και ενέργειες σχετικές με την φοίτηση του.
Πως κάνω την δήλωση των μαθημάτων μου ανά εξάμηνο;
Η δήλωση των μαθημάτων γίνεται στην Πλατφόρμα Moodle, με την έναρξη των μαθημάτων. Σε περίπτωση αλλαγών θα πρέπει να επικοινωνήσεις εγκαίρως με τους Λειτουργούς του Κέντρου Εξ Αποστάσεως Μάθησης για να πραγματοποιήσουν τις αλλαγές. Η δήλωση είναι υποχρεωτική κατά την έναρξη του εκάστοτε εξαμήνου ώστε να ξεκλειδώσουν στην πλατφόρμα τα αντίστοιχα μαθήματα.
Γιατί πρέπει να έχω ακαδημαϊκό email;
Το ακαδημαϊκό email δημιουργείται σε όλους τους φοιτητές εξ αποστάσεως με την αποστολή των προσωπικών κωδικών από την τεχνική υπηρεσία. Οτιδήποτε επιθυμεί το Πανεπιστήμιο να επικοινωνήσει με τους φοιτητές μετά την εισδοχή το αποστέλλει αποκλειστικά στο ακαδημαϊκό τους email επομένως είναι πολύ σημαντικό ο φοιτητής να το ελέγχει καθημερινά.
Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της βιβλιοθήκης;
Ένας φοιτητής μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που αφορούν την Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Philips και της σύμπραξης αυτού με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στέλνοντας σχετικό αίτημα στο email : library@philipsuni.ac.cy ώστε, να λάβει κωδικούς και να ενημερωθεί για την διαδικασία.
Για την φοίτηση μου είναι υποχρεωτικό να προβώ σε αγορά εγχειριδίων;
Οι φοιτητές του Πανεπιστημίου Philips δεν απαιτείται να προβούν σε αγορά βιβλίων κατά την διάρκεια της φοίτησης τους στα εξ αποστάσεως προγράμματα. Ότι υλικό (Βιβλία, Άρθρα, Σημειώσεις) απαιτείται για την εκπαιδευτική διαδικασία είναι αναρτημένο στην Πλατφόρμα Moodle σε ηλεκτρονική μορφή. Ωστόσο, υπάρχει περίπτωση ορισμένοι καθηγητές να ζητήσουν να αγοραστεί κάποιο βιβλίο ανάλογα με το πρόγραμμα σπουδών και τις απαιτήσεις αυτού.
Ερωτήματα για θέματα σχετικά με τα Οικονομικά Ζητήματα
Πως και με ποιο τρόπο καταβάλλονται τα δίδακτρα;
Οι φοιτητές μπορούν να καταβάλλουν τα δίδακτρα τους ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στον τραπεζικό λογαριασμό του Πανεπιστημίου Philips. H καταβολή μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:
- Μέσω τραπεζικής κατάθεσης
- Μέσω της JCC Smart εντελώς δωρεάν
Για περισσότερες πληροφορίες ο φοιτητής μπορεί να ανατρέξει στην ενότητα Τρόποι Αποπληρωμής Διδάκτρων στο DL-PHIL100 στην Πλατφόρμα Moodle καθώς και στο αντίστοιχο έντυπο που έλαβε με την εγκριτική της εισδοχής του με την ονομασία Τρόποι Αποπληρωμής Διδάκτρων.
Πως μπορώ να ενημερωθώ για το ακριβές υπόλοιπο των διδάκτρων μου;
Οι φοιτητές μπορούν να απευθύνονται άμεσα στο Λογιστήριο για να ενημερώνονται για το υπόλοιπο των διδάκτρων τους μέσω email : accounts@philipsuni.ac.cy , μέσω αιτήματος από την πλατφόρμα Moodle στις «Υπηρεσίες Φοιτητή» καθώς και τηλεφωνικά στο (+357) 2244 1860
Ερωτήματα για θέματα σχετικά με την Ακαδημαϊκή Φοίτηση
Ο Ακαδημαιικός Σύμβουλος Σπουδών, σε τι μπορεί να με βοηθήσει; Ποίος είναι ο Ρόλος του;
O Ακαδημαϊκός Σύμβουλος Σπουδών, αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ του φοιτητή και του Πανεπιστημίου. Είναι ο άνθρωπος που είναι δίπλα στον φοιτητή για να τον συμβουλέψει σε κάθε βήμα της διαδικασίας από την εισδοχή του μέχρι και την αποφοίτηση. Είναι υπεύθυνος για να ενημερώσει τον φοιτητή για το πρόγραμμα σπουδών του, να ολοκληρώσει την διαδικασία εισδοχής του, να παρέχει κάθε υποστήριξη στον σπουδαστή είτε για ακαδημαϊκό ζήτημα είτε για προσωπικό που μπορεί να τον απασχολεί καθ’ όλη την διάρκεια της φοίτησης του. Τέλος, ο Ακαδημαϊκός Σύμβουλος Σπουδών μπορεί να παραπέμψει τον φοιτητή με κατάλληλη καθοδήγηση στα υποστηρικτικά κέντρα του Πανεπιστημίου.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω με κάποιον από τους καθηγητές μου;
Η επικοινωνία με τον κάθε διδάσκοντα γίνεται μόνο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επομένως, ο φοιτητής θα πρέπει να συνδεθεί στο ηλεκτρονικό του ακαδημαϊκό ταχυδρομείο και να αποστείλει email στον διδάσκοντα. Ο κάθε καθηγητής έχει αναρτημένο το email του στο μάθημα του στην Πλατφόρμα Moodle. Για τηλεφωνική επικοινωνία θα πρέπει να καλέσεις στην κεντρική γραμματεία και να ζητήσεις να γίνει επικοινωνία ή αν σας δώσει ο διδάσκοντας το τηλέφωνο του μπορείτε να τον καλέσετε άμεσα.
Η παρουσία μου στις τηλεδιασκέψεις είναι υποχρεωτική;
Οι τηλεδιασκέψεις δεν έχουν υποχρεωτικό χαρακτήρα αλλά καταγράφονται και μπορεί ένας φοιτητής μετά την διενέργεια της να την παρακολουθήσει όποτε και όσες φορές επιθυμεί στην πλατφόρμα Moodle. Καλό είναι οι φοιτητές να παρακολουθούν όσο το επιτρέπουν οι οικογενειακές και επαγγελματικές τους υποχρεώσεις τις τηλεδιασκέψεις σύγχρονα ώστε να μπορούν άμεσα να λύνουν οποιαδήποτε απορία προκύπτει για το μάθημα, να θέτουν ερωτήματα αλλά και να ζητούν διευκρινήσεις.
Αν κατά την περίοδο φοίτησης μου, αντιμετωπίσω διάφορα ζητήματα-δυσκολίες τι πρέπει να κάνω; Πώς μπορούν οι καθηγητές μου να με βοηθήσουν;
Για το Πανεπιστήμιο Philips όλοι οι φοιτητές μας είτε παρακολουθούν δια ζώσης προγράμματα είτε εξ αποστάσεως αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο και έχουν την ίδια υποστήριξη. Τυχόν ζητήματα που θα προκύψουν για το ακαδημαϊκό περιεχόμενο του μαθήματος οι φοιτητές μπορούν να τα επιλύσουν με τους διδάσκοντες είτε κατά την διάρκεια των τηλεδιασκέψεων είτε διαπροσωπικά μέσω του ακαδημαϊκού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Παράλληλα σε κάθε μάθημα στην Γενική Ενότητα πληροφοριών του μαθήματος υπάρχει το Forum ερωτήσεων-αποριών, ο φοιτητής επομένως μετά την είσοδο του στην πλατφόρμα Moodle, ανατρέχει στην γενική ενότητα του μαθήματος εντοπίζει το Forum και αποστέλλει τις απορίες του. Μην αμελούμε ότι η απορία του ενός μπορεί να είναι απορία και άλλων επομένως έτσι μπορεί να προαχθεί ο διάλογος και η επικοινωνία όλων των εμπλεκόμενων μερών. Αν το ζήτημα δεν είναι ακαδημαϊκού χαρακτήρα τότε ο φοιτητής επικοινωνεί άμεσα με τον ακαδημαϊκό σύμβουλο σπουδών του.
Πως μπορώ να μάθω για τον τρόπο βαθμολόγησης που υπάρχει στο Πανεπιστήμιο Philips;
Στον ιστότοπο του πανεπιστημίου www.philipsuni.ac.cy και www.philipsuni.gr υπάρχει αναρτημένη η Πολιτική Αξιολόγησης και Εξετάσεων, όπου εκεί αναλύεται ο τρόπος βαθμολόγησης των φοιτητών. Εκτός από τα website μπορεί ο φοιτητής να εντοπίσει την Πολιτική Αξιολόγησης και Εξετάσεων και στον οδηγό σπουδών εξ αποστάσεως φοίτησης που υπάρχει στο Course DL-PHIL100 στην Πλατφόρμα Moodle.
Ως εξ αποστάσεως φοιτητής μπορώ να συμμετάσχω και να λάβω βοήθεια από τις υποστηρικτικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου για μαθησιακές δυσκολίες, για γενική υποστήριξη αλλά και για ζητήματα επαγγελματικής σταδιοδρομίας;
Για το Πανεπιστήμιο Philips όλοι οι φοιτητές μας είτε παρακολουθούν δια ζώσης προγράμματα είτε εξ αποστάσεως αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο και έχουν την ίδια υποστήριξη. Επομένως, μπορούν να επικοινωνήσουν :
- Με το Κέντρο Συμβουλευτικής Στήριξης του Πανεπιστημίου Philips το οποίο είναι πάντοτε δίπλα στους σπουδαστές με κύριο μέλημα του την παροχή συμβουλευτικής στήριξης, καθ’ όλη την περίοδο της εξ’ αποστάσεως αλλά και της δια ζώσης φοίτησης με στόχο την προαγωγή της ψυχικής υγείας και ευεξίας των φοιτητών και φοιτητριών. Το προσωπικό του Κέντρου είναι άρτια καταρτισμένο στην παροχή στήριξης μέσω τηλεφωνικής – ηλεκτρονικής επικοινωνίας και μέσω τηλεδιασκέψεων (διαδικτυακή συμβουλευτική). Ακόμη, το Κέντρο Συμβουλευτικής Στήριξης είναι και στη διάθεση των φοιτητών που αντιμετωπίζουν Μαθησιακές Δυσκολίες ή Αναπηρίες στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση τους. Αναγνωρίζοντας το δικαίωμα της ίσης πρόσβασης στην εκπαίδευση, το Κέντρο παρέχει εξειδικευμένες λύσεις σε συγκεκριμένες ανάγκες, οι οποίες προκύπτουν από ιατρικά θέματα, κινητικές ή αισθητηριακές δυσκολίες ή μαθησιακές δυσκολίες που επηρεάζουν την ακαδημαϊκή πορεία του κάθε φοιτητή. Παραμένοντας σε πλήρη εναρμόνιση με τις ανθρωποκεντρικές αξίες του Πανεπιστημίου Philips, το Κέντρο στηρίζει τον φοιτητή σε όλα τα στάδια των σπουδών του και είναι στη διάθεση των φοιτητών με την παροχή των αναγκαίων διευκολύνσεων. (csc@philipsuni.ac.cy)
- Με το Κέντρο Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας όπου έχει δημιουργηθεί για να βοηθήσει έμπρακτα τους φοιτητές και τους απόφοιτους στην ενδυνάμωση των επαγγελματικών τους δεξιοτήτων, μέσα από την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και επαγγελματικών ευκαιριών, τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας των σπουδών τους σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο. Το Κέντρο αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των φοιτητών και της αγοράς εργασίας. Πολλοί από τους απόφοιτους του Πανεπιστημίου Philips είναι επαγγελματικά καταξιωμένοι και σε θέσεις-κλειδιά σε οργανισμούς και εταιρείες του Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα. Είτε σπουδάζετε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως το Κέντρο Σταδιοδρομίας του Πανεπιστημίου Philips είναι κοντά σας στο ξεκίνημα της καριέρας σας, αλλά και στη διάθεσή σας για την επαγγελματική σας ανέλιξη, αλλά και στην προσπάθεια σας για αλλαγή κατεύθυνσης. (careerscentre@philipsuni.ac.cy)
Ως φοιτητής αντιμετωπίζω τεχνικά ζητήματα. Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την Τεχνική Υποστήριξη;
Η Τεχνική Υποστήριξη είναι διαθέσιμη στους φοιτητές ώστε να προσφέρει βοήθεια στους εξ αποστάσεως σπουδαστές. Το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης είναι επιφορτισμένο με την τεχνολογική υποστήριξη και αναβάθμιση των πληροφορικών συστημάτων τα οποία είναι απαραίτητα για την εξ αποστάσεως φοίτηση. Το Τμήμα παραμένει στη διάθεση φοιτητών και ακαδημαϊκών προκειμένου να παρέχει ενημέρωση και υποστήριξη κατά τη διάρκεια των σπουδών τους για ζητήματα που αφορούν την πλατφόρμα Moodle, το Ακαδημαϊκό Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο, Προβλήματα με την Είσοδο στην πλατφόρμα Teams για τις τηλεδιασκέψεις, με τις καταγεγραμμένες τηλεδιασκέψεις, τα μικρόφωνα, τις εργασίες κ.ά. Στοιχεία επικοινωνίας: Τηλέφωνο.: +357 22441860, εσωτ.: 207, Email: it@philipsuni.ac.cy
Ως εξ αποστάσεως φοιτητής μπορώ να συμμετάσχω στο Πρόγραμμα Κινητικότητας φοιτητών του Erasmus+
Σαν φοιτητής/τρια εξ αποστάσεων προγραμμάτων του Πανεπιστήμιου Philips έχετε τη δυνατότητα να φοιτήσετε για ένα εξάμηνο ή και για ένα ολόκληρο ακαδημαϊκό έτος σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια, με πλήρη αναγνώριση των μαθημάτων ή να πραγματοποιήσετε πρακτική άσκηση (2-12 μήνες) σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών σας στο εξωτερικό. Οι απόφοιτοι έχουν την δυνατότητα κινητικότητας με ισχύ μέχρι και 1 χρόνο μετά την αποφοίτησή τους. Σημειώνεται ότι η κινητικότητα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί στην χώρα διαμονής σας. Τα έξοδα της μεταφοράς και διαβίωσης ανάλογα με τον προορισμό καλύπτονται από τον προορισμό που θα επιλέξετε. Στοιχεία επικοινωνίας: Τηλέφωνο: +357 22441860 Εmail : erasmus@philipsuni.ac.cy.
Αν και χρησιμοποιώ καθημερινά μέσα τεχνολογίας έχω αμφιβολία αν θα τα καταφέρω σε ένα εξ αποστάσεως πρόγραμμα. Το Πανεπιστήμιο με υποστηρίζει στην προσπάθεια μου;
Σαφέστατα, το Πανεπιστήμιο Philips θα είναι δίπλα στον φοιτητή από την έναρξη των σπουδών του μέχρι την αποφοίτηση του. Επομένως, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με τα τεχνολογικά εργαλεία αφού θα υπάρξει πολλαπλή υποστήριξη είτε με σύγχρονα είτε με ασύγχρονα επιμορφωτικά σεμινάρια-εργαστήρια, είτε μέσα από την πλατφόρμα Moodle όπου υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για όλα τα ζητούμενα όπως τις διαδικασίες, τον τρόπο φοίτησης, τους κανονισμούς κ.α. στο course DL-PHIL100. Tέλος, τόσο ο ακαδημαϊκός σύμβουλος σπουδών όσο και οι λειτουργοί εξυπηρέτησης θα είναι πάντα δίπλα σας τηλεφωνικά.
Ερωτήματα για θέματα σχετικά με τις εξετάσεις
Πως μπορώ να μάθω πότε θα διενεργηθούν οι εξετάσεις για τον καλύτερο προγραμματισμό μου;
Στον ιστότοπο του πανεπιστημίου www.philipsuni.ac.cy και www.philipsuni.gr, τουλάχιστον τριάντα μέρες πριν από την έναρξη των εξετάσεων αναρτάται το πρόγραμμα της κάθε εξεταστικής.
Τι ισχύει αν αποτύχω σε κάποιο μάθημα;
Οι Φοιτητές θα έχουν τη δυνατότητα να παρακαθήσουν στα θέματα που απέτυχαν σε μία ή περισσότερες περιπτώσεις εξεταστικής περιόδου, όταν δεν έγινε χρήση αναγωγής. Θα πρέπει να επιτύχουν βαθμολογία 50% σε όλα τα θέματα επανεξέτασης. Φοιτητές που επιτυγχάνουν σε ένα μάθημα που απέτυχαν προηγουμένως πιστώνονται με το βαθμό της επανεξέτασης. Φοιτητές που δεν πετυχαίνουν βαθμολογία 50% σε μάθημα που αξιολογείται αποκλειστικά από εργασίες παραπέμπονται σε επανεξέταση του μαθήματος. Με έγκριση του επικεφαλής του Τμήματος, δίνεται η ευκαιρία στους φοιτητές να ολοκληρώσουν το μάθημα με εξέταση ή πρόσθετη εργασία.
- Στην επαναληπτική εξεταστική δικαίωμα συμμετοχής έχει ένας φοιτητής που συγκέντρωσε σε μάθημα βαθμολογία από την συνεχή και τελική αξιολόγηση μεταξύ 40-49% και δεν μπορεί να εφαρμοστεί ο κανονισμός της αναγωγής.
- Στην επαναληπτική εξεταστική ένας φοιτητής μπορεί να εξεταστεί μόνο στο 50% των δηλούμενων μαθημάτων του εξαμήνου. Εάν έχει αποτυχία σε περισσότερα μαθήματα από το 50% τότε υποχρεούται να επαναλάβει το εξάμηνο επιφέροντας τις αντίστοιχες χρεώσεις διδάκτρων.
- Η δήλωση για συμμετοχή στην επαναληπτική εξεταστική μπορεί να γίνει από τον φοιτητή εντός 7 ημερών από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων στο εκάστοτε εξάμηνο. Μετά την παρέλευση του χρόνου δήλωσης ο φοιτητής υποχρεούται να παρακολουθήσει εκ νέου το μάθημα ή μαθήματα στα οποία είχε αποτυχία ή να θέσει στην Υπηρεσία Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας το αίτημα επανεξέτασης αναμένοντας την αποδοχή ή απόρριψη του σύμφωνα με τους εσωτερικούς κανονισμούς.
- Για την συμμετοχή στην επαναληπτική εξεταστική επιβάλλεται τέλος επανεξέτασης που ανέρχεται στο ποσό των 80,00 ευρώ. Εκτός και αν υπήρξε δικαιολογημένη απουσία από την τελική εξέταση για σοβαρούς λόγους πχ υγείας και δόθηκε το δικαίωμα επανεξέτασης στην επαναληπτική εξεταστική. Επίσης το τέλος δεν επιβάλλεται αν υπάρχει διαφορετική απόφαση από το Διοικητικό Συμβούλιο η οποία περιλαμβάνεται στο έντυπο εισδοχής του Φοιτητή.
- Για την συμμετοχή στην επαναληπτική εξεταστική ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει το έντυπο συμμετοχής που θα βρίσκεται στην πλατφόρμα Moodle εντός του προκαθορισμένου χρόνου των επτά ημερολογιακών ημερών από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ή να επικοινωνήσουν με την Υπηρεσία Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας.