Ph.D. στην Εκπαίδευση

Το Διδακτορικό στην Εκπαίδευση και τα Παιδαγωγικά στο Πανεπιστήμιο Philips είναι ένα πρόγραμμα κατάρτισης με ερευνητικό προσανατολισμό που εκπαιδεύει τους διδακτορικούς φοιτητές να διεξάγουν έρευνα στο υψηλότερο επίπεδο και να αναλάβουν καθήκοντα έρευνας, ανάπτυξης και διδασκαλίας στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, για τα οποία απαιτείται βαθιά γνώση της έρευνας. Η διδακτορική διατριβή είναι μια πρωτότυπη ερευνητική εργασία, η οποία πρέπει να περιλαμβάνει αξιοσημείωτα ερευνητικά συμπεράσματα και να περιέχει δεδομένα τα οποία προάγουν την επιστήμη. Το διδακτορικό δίπλωμα αποτελεί την υψηλότερη ακαδημαϊκή διάκριση, οπότε πρέπει να είναι επιπέδου και ποιότητας που να εξασφαλίζει την αναγνώριση του κατόχου του από το πανεπιστήμιο και την επιστημονική κοινότητα γενικότερα, όχι μόνο σε εθνικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο.

Μάθε περισσότερα για το Διδακτορικό

Χαρακτηριστικά Προγράμματος

Το διδακτορικό δίπλωμα απονέμεται σε σπουδαστή ο οποίος ανταποκρίνεται στα προσόντα του επίπεδου 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων (European Qualifications Framework), το οποίο συνοπτικά αναφέρει ότι, ο σπουδαστής μπορεί να διερευνήσει και να αξιολογήσει κριτικά ένα εγκεκριμένο θέμα, έχει αποδείξει την κατανόηση των μεθόδων έρευνας όπως εφαρμόζονται σε ένα επιλεγμένο πεδίο και έχει παρουσιάσει και υπερασπιστεί μια γραπτή διατριβή ως αποτέλεσμα μιας ανεξάρτητης και πρωτότυπης έρευνας με την οποία θα συμβάλει στην γνώση. Η υπεράσπιση της Θέσης του σπουδαστή γίνεται μέσω προφορικής εξέτασης  στα εγκεκριμένα μέλη της επιτροπής του Πανεπιστημίου όπου θα παρουσιάσει την έρευνα του και τα αποτελέσματα αυτής.

Το πρόγραμμα Διδακτορικών Σπουδών δέχεται υποψηφίους που έχουν μεταπτυχιακό ή ισοδύναμο, στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων ως βάση για την εισαγωγή στο πρόγραμμα. Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ισχυρό ακαδημαϊκό ιστορικό και να έχουν σταθμισμένο μέσο βαθμό στο μεταπτυχιακό (ή ισοδύναμη εκπαίδευση) Β ή υψηλότερο, σύμφωνα με το σύστημα βαθμολόγησης του Πανεπιστημίου, καθώς και αποδεικτικά στοιχεία ότι ο αιτών είναι ικανός σε γραπτά και προφορικά αγγλικά. Οι υποψήφιοι θα αξιολογηθούν με βάση το ακαδημαϊκό τους αρχείο, άλλα σχετικά προσόντα και τη δήλωση ερευνητικών ενδιαφερόντων και έρευνας. Το Συμβούλιο της Σχολής διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τους υποψηφίους να παρακολουθήσουν συγκεκριμένα μεταπτυχιακά μαθήματα ή/και να περάσουν ειδικές αξιολογήσεις πριν από την εισαγωγή στο πρόγραμμα διδακτορικού.

Ερευνητικές περιοχές

  • Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
  • Διοίκηση Εκπαιδευτικών Δομών
  • Ηγεσία στην Εκπαίδευση
  • Δια βίου εκπαίδευση
  • Διδακτική Παιδαγωγικών Επιστημών
  • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
  • Εκπαίδευση Ενηλίκων
  • Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
  • Διδακτική Θετικών Επιστημών
  • Τεχνολογία στην Εκπαίδευση
  • Εκπαίδευση και Τεχνητή Νοημοσύνη
  • Τυπική και μη Τυπική Εκπαίδευση
  • Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
  • Δημιουργική Γραφή
  • Γλώσσα και Λογοτεχνία
  • Ιστορία
  • Σχολικός Εκφοβισμός
  • Εκπαίδευση και Ψυχολογία
  • Εκπαιδευτική Ψυχολογία
  • Εκπαίδευση και Μουσική
  • Μουσικοθεραπεία στην Ειδική Εκπαίδευση
  • Ανθρώπινο Δυναμικό στην Εκπαίδευση

Με την ολοκλήρωση του διδακτορικού προγράμματος στην Εκπαίδευση, οι διδακτορικοί φοιτητές θα:

  1. Επιδιώκουν πρωτότυπη έρευνα στον κλάδο της Εκπαίδευσης μέσω της οποίας αντιμετωπίζουν κενά στη βιβλιογραφία.
  2. Εφαρμόζουν κριτικά θεωρίες, έννοιες, μεθοδολογίες και γνώσεις για την αντιμετώπιση θεμελιωδών ερωτημάτων στον επιστημονικό κλάδο της Εκπαίδευσης.
  3. Αξιολογούν κριτικά τις θεωρίες, τις έννοιες, τις μεθόδους και τα εργαλεία των διαφόρων προσεγγίσεων που εφαρμόζονται για την αντιμετώπιση των ερευνητικών ερωτημάτων.
  4. Παραγωγή ηθικής έρευνας μέσω του εντοπισμού σχετικών ηθικών και επαγγελματικών ζητημάτων, ακολουθώντας τις αρχές της δεοντολογίας στον τομέα της Εκπαίδευσης και του ακαδημαϊκού χώρου.
  5. Να είναι σε θέση να επικοινωνούν σύνθετες και προηγμένες έννοιες και ευρήματα σε διαφορετικά ακροατήρια.
  6. Να είναι σε θέση να αμφισβητούν τις καθιερωμένες γνώσεις και πρακτικές στον κλάδο της Εκπαίδευσης.
  7. Παραγωγή και υπεράσπιση γραπτής διδακτορικής διατριβής η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα μια ανεξάρτητη και πρωτότυπη συμβολή στη γνώση.

1ο Εξάμηνο

 

ECTS

1.

EDU-711

Επιστημολογία και θεωρητικά παραδείγματα στη διοικητική και οργανωτική έρευνα.

10

2.

EDU-715

Μεθοδολογία της έρευνας στην εκπαίδευση.

10

 

Υποβάλετε μια αναφορά 2.000 λέξεων στον επόπτη σας μέχρι το τέλος του Εξαμήνου 

Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων

20

 

2ο Εξάμηνο

 

ECTS

1.

Eξετάσεις

Συνολικές  εξετάσεις 2 Μαθημάτων Α΄ Εξαμήνου.

10

2.

Συνάντηση ανασκόπησης προόδου στο τέλος του πρώτου έτους

10

 

Υποβάλετε μια πρόταση διατριβής / διατριβής τουλάχιστον 10.000 λέξεων μαζί με ένα χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του διδακτορικού στην Επιτροπή Αξιολόγησης. Έχετε μια συνάντηση αναθεώρησης προόδου (προφορική εξέταση) με την Επιτροπή Αξιολόγησης. Η επιτυχής ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας σηματοδοτεί την πρόοδο στην επόμενη φάση του διδακτορικού προγράμματος.

 

 

 

 

Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων

20

3ο Εξάμηνο

 

ECTS

1.

Στάδιο έρευνας Ι  – Διεξαγωγή πρωτοβάθμιας έρευνας.

60

Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων

60

4ο Εξάμηνο

 

ECTS

1.

Στάδιο έρευνας II  – Διεξαγωγή δευτεροβάθμιας έρευνας.

60

 

Ανασκόπηση προόδου στο τέλος του δεύτερου έτους20

 

Υποβάλετε μια έκθεση στο τέλος του έτους 2000 λέξεων μαζί με ένα σχέδιο διατριβής/διατριβής 10000 λέξεων στον επόπτη σας μέχρι το τέλος του εξαμήνου. Έχετε μια συνάντηση αναθεώρησης προόδου στο τέλος του έτους με την εποπτική ομάδα. 

Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων

80

5ο Εξάμηνο

 

ECTS

1.

Συγγραφή Διατριβής

30

Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων

30

6ο Εξάμηνο

 

ECTS

1.

Τελική Ανασκόπηση και Υποβολή Διδακτορικής Διατριβής.

30

 

  

 

  

Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων

30